vrijdag, december 21, 2018

Roman J. Israel, esq - Dan Gilroy

Roman J. Israel, esq op IMDb (6,4)
Niet eens zo slechte film over een jurist die - na het overlijden van zijn baas- plotseling in het diepe gegooid wordt. Hij moet de zaken, die hij voorheen alleen maar zo tot in de puntjes voorbereidde, nu ook in de rechtszaal verdedigen. En dat is een heel ander verhaal. Zelden zijn er namelijk rechtgeaarder en oprechter mensen opgestaan als Roman. Zijn oorsprong lag in de zwarte vrijheidsstrijd en nog steeds voelt hij het vuur als hij merkt dat jonge Afro-Amerikanen juridisch anders behandeld worden dan de wat gelukkiger blanke in het zelfde schuitje.
Zijn overleden baas bleek een deal te hebben met een groot commercieel advocatenkantoor, waarvan de baas direct op de stoep staat. In eerste instantie om Roman te ontslaan, die weigert natuurlijk , omdat er niets echts aan deze George Pierce is. Roman maakt onderscheid tussen zakenmannen en strijders voor rechtvaardigheid. Echter: het lukt hem nergens om betaald aan de bak te komen en met hangende pootjes meldt hij zich bij Pierce, die overtuigd is van de minutieuze voorbereidingen en de fenomenale dossierkennis van Roman.
Het wordt een worsteling voor hem. Eerlijkheid, gelijkheid en rechtvaardigheid: het komt allemaal op de tocht te staan in de strijd om de pegels. En in diezelfde strijd moet Roman concessies doen om niet vermorzeld te worden. Zelfs hij blijkt te moeten schipperen met zijn gevoel, uiteindelijk maakt hij een joekel van een fout. Een fout waarmee hij zelf maar moeilijk kan leven: 40 jaar oprechte strijd gaan down the drain, wie denkt hij eigenlijk zelf dat hij is. Hij wankelt.

Met : Denzel Washington, Colin Farrell, Carmen Ejogo

1 opmerking:

Anoniem zei

Natuurlijke kruiden kunnen epilepsie genezen, ik heb meer dan veertien jaar epilepsie gehad, ik heb veel geld uitgegeven om medicijnen uit het ziekenhuis te halen om me gezond te houden, ik ging naar veel ziekenhuizen om te genezen maar er was geen oplossing. Op een dag was ik op kantoor door het internet gaan toen ik een bericht zag over Dr. Itua-kruidengeneeskunde over hoe hij een vrouw uit Kansas genas die aan hiv leed en ze noemde epilepsie als lijst van ziekten Dr. Itua kan net zo goed genezen ik nam contact met hem op met epilepsie Cure-oplossing, ik email hem. Hij vertelde me de dingen die ik moest doen en gaf me ook instructies om mee te nemen, die ik op de juiste manier volgde. Voordat ik wist wat er na twee weken gebeurde. Tot mijn grote verbazing, na geduldig te hebben gedaan volgens de instructies van Dr. Itua, was mijn epilepsie genezing, ik wil Dr Itua hartelijk danken die God heeft gestuurd om zijn mensen te genezen met zijn natuurlijke geneeskunde Ik bid dat God je zal zegenen voor het goede werk dat je doet. Voor iedereen die nog steeds aan deze ziekte lijdt, kun je ook contact met hem opnemen via zijn e-mail op :; drituaherbalcenter@gmail.com Of Whatsapp-nummer .. . + 248149277976 zoals ze zeggen dat zijn kruidengeneesmiddel de enige permanente oplossing is voor beslaglegging. Hij kan net zo goed het volgende genezen ... Herpes Virus, HIV / Aids, Hepatitis A / B, Gordelroos, Koortslip, Epilepsie, Wrat, Lupus, Diabetes, Mannen / Vrouwen Onvruchtbaarheid, Inbeslagneming, Kanker alle soorten.

Back to Black - Sam Taylor-Johnson

Back to Black op IMDb (6,7)   Back to Black op Moviemeter (2,80) Ik houd erg van biopics (vooral omdat ze doorgaans zijn gebaseerd op een kr...