zondag, januari 20, 2019

The hunter's prayer- Jonathan Mostow

The Hunter's Prayer op IMDb (5,5)
Nou , dat was me het rondje weer wel dit weekend. Vele genres passeerden de revue bij me, als laatste film van dit weekend ging ik in de pief-paf-poef. In een 13-in-een-dozijn-film reisde ik dwars door Europa mee met een huurmoordenaar die een dochter van een foute zakenman moet vermoorden. Een zakenman die overigens zelf net ook vermoord is. Door weer een huurmoordenaar van een andere rijke zakenman, die toevallig dan ook weer de werkgever is geweest van de eerste huurmoordenaar. Bent u er nog?
Enfin, de hoofdpersoon-huurmoordenaar die we Lucas mogen noemen, krijgt wroeging en beschermt het meisje dat ie eigenlijk vermoorden moet. Maar dat valt nog niet mee, want iedereen zit hen uiteraard op de huid. Op het chique landgoed van de opdrachtgever komt het tot een climax.

Met : Sam Worthington, Odeya Rush, Allen Leech, Martin Compston

Geen opmerkingen:

Los delincuentes (aka The Delinquents) - Rodrigo Moreno

Los Delincuentes op IMDb (6,7)   Los Delincuentes op Moviemeter (2,82) Première-avond gisteren, ik ging er eens de volle 3 uur voor zitten. ...